sobota, 2 lipca 2011

ZŁOTE MYŚLI .....złapane z sieci :) cz.1

Można śmiało powiedzieć, że to moje hobby. Wyszukuje w sieci wiele aforyzmów, cytatów, powiedzeń... i zapisuje je. Wszystko po to, aby sprawić duszy odrobinę przyjemności. Słowa mają wielką moc. Oprócz czytania, krótkie sentencje są wyśmienitym balsamem dla umysłu. Kilka słów może dać wiele do  myślenia. Lubię to :) hmmmm nie, nie jestem wariatką  ;)

I właśnie dlatego, że sprawia mi to tyle przyjemności, postanowiłam podzielić się z wami moimi ulubionymi.... Oto one:
    • "Kobiety rodzą się aniołami, ale kiedy życie połamie im skrzydła - pozostaje już tylko latanie na miotle.."
    • "Stojąc wtulona w Twoje ramiona byłam z siebie dumna. Wiedziałam, że możesz mieć każdą, ale nie każda może mieć ciebie."
    • "Zmywam pocałunki resztą silnej woli...powoli "
    • "Zmywam po kolei palców twych odciski, byłeś mi bliski "
    • "Kobieta w połowie jest małą prawdą, w połowie małym kłamstwem, a w całości— wielką niewiadomą"
    • "Uspokój się, uspokój się teraz, kiedy już wiesz, o co w życiu chodzi, kiedy już wiesz, że o nic." — Marta Fox-"Kapelusz zawsze zdejmuję ostatni"
    • "Mężczyźni pragną zawsze być pierwszą miłością kobiety. Kobiety zawsze pragną być ostatnim romansem mężczyzny." — Oscar Wilde
    • "Uwieść kobietę to umie byle dureń, lecz umieć ją porzucić – o, po tym właśnie poznaje się dojrzałego mężczyznę." — Milan Kundera-"Walc Pożegnalny"
    •  "Jeśli miałbyś wszystko... to gdzie byś to trzymał?" 
    • "Gdybyś był, a nie bywał raz na jakiś czas, byłabym w końcu czyjaś... a nie bezpańska aż tak..."


    I jak? Przypadło wam coś do gustu? :) :):)




              Brak komentarzy:

              Prześlij komentarz