sobota, 2 lipca 2011

Bez białych śladów, bez żółtych plam.... NIVEA invisible for black&white

Witam!
Poniżej przedstawiam recenzję antyperspiranta  NIVEA invisible for black&white.  Producent tego produktu oferuje nam, iż antyperspirant nie będzie pozostawiał białych śladów na czarnych ubraniach i żółtych plam na białym ubraniu. Ponadto, powinien dawać nam przez 48h skuteczną ochronę i delikatnie pielęgnować. Aerozol nie zawiera alkoholu i barwników. Produkt został przebadany również dermatologicznie. Dostępny jest w wersji dla kobiet i mężczyzn. W chwili obecnej po całkowitym zużyciu opakowania jestem w stanie stwierdzić, że jest to mój numer jeden wśród antyperspirantów w aerozolu. Rzeczywiście, jeżeli chodzi o pozostawianie śladów na ubraniach- to ich nie zostawia. Przynajmniej w moim przypadku :) Po aplikacji, bluzkę zazwyczaj zakładam po jakiś 2-3 minutach i tyle najwidoczniej wystarczy, aby nie pozostawić śladów. Ogólnie mam wrażenie, że w produkcie jest mniej talku niż w innych produktach oferowanych na rynku, z tego samego przedziału cenowego. Nivea posiada przyjemny lekki zapach. Na ciele utrzymuje się dosyć długo. Wracając z ośmiogodzinnej pracy ( a pracuję przeważnie w samochodzie)- zapach jest nadal przyjemny, a bynajmniej nie czuć tego, czego nie powinno się czuć ;) Produkt ten również nie podrażnił mojej skóry, nie wywołał uczulenia. Jeżeli chodzi o jego 48 h skuteczność, to mogę śmiało stwierdzić, że to bajka :) Musiałabym chyba leżeć sobie smacznie na kanapie i nie wychodzić z domu, żeby to było prawdą. Osobiście dałabym mu 10 godzinną skuteczność. Ale to i tak dużo jeżeli chodzi o takie produkty :) Jeżeli natomiast chodzi o to, w jaki sposób pielęgnuje skórę, to za dużo na ten temat nie mogę powiedzieć. W moim odczuciu moja skóra pod pachami jest taka sama jaka była, za nim zaczęłam stosować owy produkt. Być może w cudowny sposób jakoś wpływa, kto wie...
    Podsumowując, z ręką na sercu mogę polecić NIVEA invisible for black&white do codziennego stosowania. Wiem, że moja opinia jest dosyć dobrą opinią- a spotykałam się nie zawsze z takimi- ale jak wiadomo wszystko zależy tak na prawdę od naszych organizmów i od tego jak nasze ciała reagują na poszczególne produkty. Mam nadzieję, że moja recenzja okaże się dla kogoś przydatna.
A jaka jest wasza opinia, macie może podobne odczucia odnośnie tego produktu, czy wręcz przeciwnie- nigdy więcej go nie kupicie???!!
Koszt: ok. 8-9 zł w promocji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz